miho z krakowa

Co słychać w Krakowie? Tańczysz? A co tam w kraju kwitnącej wiśni? えー、どうしてるの?まだ踊ってるの?クラクフ?よく飽きないね。 - Tak, jestem z Krakowa. Nie nudzę się.... :)

sobota, grudnia 31, 2005

miho z krakowa

Udało mi się jakoś otworzyć ten blog!
Ale mam dużo "?".
Chciałam poprawić tekst z profilu, ale nie da się uaktualizować...

Nowy Rok czeka na mnie wiele wezwań.

Wyjazd i performance ze znanym japońskim noise artistą, Tetsuo Furudate, w Berlinie w styczniu. To jest przedsięwzięcie w związku 100 lecia urodziń dadaizm zorganizowane przez DeutchRadio. Być może także solo performance w Galerii ZERO.


W lutym Galerii Manhattan w Łodzi, w kwietniu we Wrocławiu.
A od 15 maja jadę na Artist in Residence do Kioto na 3 miesięce.
Po powrocie próby z Jackiem A. na mołodzieżówkę Jesieni.

Czy to wszystko mi się uda?